Magatartás értékelése

Aki alsó tagozatos gyerekeket tanít, az biztosan tudja, hogy el kell őket varázsolni, és akkor mindent meg lehet valósítani, amit a tanterv előír. Ezzel eddig nekem sem volt gondom, mert kellő motivációval mindig sikerült elérnem.
A tanulók magatartásával viszont soha nem volt annyi gondom, mint a mostani osztályomnál. Mivel sok a fiú, kicsit nagyobb a rendetlenkedés, több a verekedés, árulkodás, stb.  Tavaly februárban jöttek elő a gondok Sokáig gondolkodtam, hogy mivel is tudnám őket megfogni, mivel fekete pontot nem akartam adni.

A dicsérő kártyákat hamar megunták, ezért kitaláltam, hogy mivel úgyis húsvét közeleg rajzoltam mindenkinek egy tálkát, és arra nyomdáztam minden nap egy húsvéti tojást, ha elégedett voltam a magatartásával. Az ötlet bevált.
Húsvét után virágot és katicabogarakat készítettem, (a katicákat a neten találtam) a pöttyöket színezték a gyerekek, ha megérdemelték. (Sajnos nem tettem el a prototípust. )

Az idén lapra készítettem el a katicákat, és ott színeztünk Jó is volt, de mostanra megunták. Ezért most egy dicsőségtáblát készítettem. Erre havonta fog felkerülni annak a tanulónak a fényképe, aki abban a hónapban a leg… volt, de nemcsak magatartásban, hanem a tantárgyakon belül is. Izgatottan várom, kiknek a fényképe kerül fel a jövő héten.

És íme a februári eredmény:

12 Comments

    1. Sajnos olyan sok spam-et kaptam, és nem vettem közte észre a kérésed. Ha még szükséged lenne rá, írj, és elküldöm. Ha e-mail-t is írtál, nagy valószínűséggel elküldtem. Bocsi. 🙂

Hozzászólás a(z) Barbara Kontor bejegyzéshez Válasz megszakítása